Міжпредметні завдання з EXCEL





Система міжпредметних завдань математика-інформатика 
при вивченні теми 
«Прикладні задачі» в MS Excel



Завдання №1

Дано довжину і ширину прямокутника. Обчислити його площу та периметр.
1.     Виділити комірки B2:Р2, об’єднати їх та внести текст назви задачі «Площа і периметр прямокутника».



2.     Внести тексти та формули у відповідні комірки.

3. Для естетичного оформлення листа з розв’язком можна використати вирівнювання даних в комірках, а також виділення кольором.
  
   Тепер при введенні в комірку С5 значення довжини а прямокутника та в комірку С6 значення ширини b  в комірках L5 та O7 отримаємо значення площі та периметру.


Завдання №2
Розв’язати квадратне рівняння ах2+bx+c=0. Розв'язок оформити за зразком.



1.    Значення дискримінанту обчислюється за формулою 
      
D=  b2-4ac «С8=C6*C6-4*C5*C7».

            2.    Вміст комірки Е9 показує можливі варіанти в залежності від значення дискримінанта D (D>=0 – є корені, D<0 – коренів немає).
 З використанням функції IF.
3.    Якщо корені є, то вони обчислюються за формулами:
«С10=(-С6+sqrt(C8))/(2*C5)»,
  «С10=(-С6-sqrt(C8))/(2*C5)».


Завдання  №3
Побудувати в середовищі Excel графік лінійного рівняння з двома змінними.
1.     Внести тексти у відповідні комірки.
 В діапазоні E7:F18створити допоміжну таблицю табулювання функції y=(c-ax)/b.
Для цього діапазон E7:E18заповнити послідовністю значень х від -10 до 10 з
кроком 2. В клітинку F7 внести формулу для обчислення значення
у: «=(C$11-C$9*E8)/C$10» та скопіювати її в клітинки діапазону F9:F18.

4. Побудувати графік рівняння. Для цього виділити діапазон E7:F18, вибрати пункт меню «Вставлення» на панелі інструментів, вибрати тип діаграми – Точкова/Точкова діаграма з гладкими лініями.
Тепер при введенні в комірки С9, С10, С11 відповідно значень a, b, c в діапазоніJ4:K15 одержите таблицю табулювання функції y=(c-ax)/b, а у вікні діаграми – графік відповідного лінійного рівняння.






Система міжпредметних завдань економіка-інформатика при вивченні теми 
«Заробітна плата» з економіки та «Робота з діаграмами в MS Excel»
 з інформатики



Завдання №1
Створити та заповнити таблицю. У пусті комірки червоного кольору ввести необхідні формули. Врахувати, що:

Вартість=Ціна*Кількість;
Знижка=10% від Вартості;
Всього=Вартість-Знижка.



Завдання№2
1.     Побудувати та заповнити таблицю. Відформатувати її за зразком.


Примітка: «Разом»=«Ставка»+«Премія»- «Податок».


2.     Побудувати діаграму (гістограму з групуванням) за зразком. Звернути увагу на назві діаграми та розміщенні легенди.

3.     Побудувати діаграму (гістограму конічну) за зразком



Завдання №3

1.     Створити  наступну таблицю та заповнити її, врахувавши, що:
a)     Премія в розмірі 200 грн. нараховується працівникам, що відпрацювали не менше 176 годин;
b)    Нараховано = Ставка * Час роботи + Премія;
c)     Податок = 20% від Нараховано;

d)   До видачі = Нараховано – Податок.



      2.     Побудувати стовпчикову діаграму за зразком:


       3.     Побудувати кругову діаграму за зразком:





Комментариев нет:

Отправить комментарий